A. LE COQ PREMIUM LIIGA
MEESTE KOONDIS
NAISTE KOONDIS
EESTLASED VÕÕRSIL
SOCCERNET
Hamburger, friikartulid ja Coca-Cola. Tuleb välja, et selle kõige soetamisest piisab, et hooaja lõpuni Prantsusmaa kõrgliigat vaadata.
Voogedastusplatvorm DAZN, kes kannab lisaks Bundesligale, Meistrite liigale, Euroopa liigale, Konverentsiliigale ja naiste Meistrite liigale üle ka Prantsusmaa kõrgliigat, teatas, et koostöös Ligue 1 nimisponsori McDonald'siga pakutakse klientidele võimalust vaadata meistrivõistlusi ühe eine hinnaga, kirjutab The Athletic.
Nimelt saavad esimesed 120 000 klienti, kes tellivad kiirtoidurestorani äpist omale 14,15 eurot maksva eine, ligipääsukoodi, mis võimaldab neil hooaja lõpuni Prantsusmaa kõrgliiga mänge vaadata. Samas kui DAZN-i kuutellimus maksab 39,99 eurot ja aastane tellimus 29,99 eurot kuus.
Mullu sõlmisid DAZN ja Prantsusmaa jalgpalliliit nelja-aastase lepingu. Erinevate Prantsusmaa väljaannete sõnul on DAZN olnud kohalikul turul tellimuste müümisega raskustes - kui eesmärgiks seati 1,5 miljonit tellijat hooaja jooksul, siis hetkel on neil vaid 400 000 tellijat. Väidetavalt on Suurbritannia ettevõttel võimalus lepingust selle hooaja lõpus taganeda, kui tellijate sihtarv ei ole täidetud.
DAZN maksab Prantsusmaa kõrgliiga õiguste eest 400 miljonit eurot aastas, näidates nädalas üheksast Ligue 1 mängust kaheksat. Ülejäänud kohtumist edastab Katari ettevõte beIN, kes maksab Prantsusmaa alaliidule 100 miljonit eurot aastas.
🏆 LA PASSE DE L'ANNÉE ??! 🏆@DAZN_FR pic.twitter.com/AJ3hEt7zBu — McDonald's France (@McDonaldsFrance) March 17, 2025
Soccernet.ee taskuhääling "Pikk ette (ja ise järele)" nii helis kui ka pildis!
Loe Soccernet.ee värskemaid eksklusiivlugusid:
Soccernet.ee pikemad intervjuud, reportaažid, persoonilood, arvamused ...
Rumeenlaste vererõhku taltsutav kapten Käit: 90 minutit ja pael käel sunnivad rohkemgi pingutama
Soccernet.ee selle nädala otseülekanded: